Cui ii pasă ?De ce le pasă ? Ce e cu atata păsare ?

Mereu m-am întrebat de ce ,de ce ne pasa atat de mult de persoanele din jurul nostru ...de ce nu ne mulţumim sa ne trăim viaţa si vrem s-o trăim si pe a celuilalt.Nu îţi e de ajuns viaţa de cacat pe care o detii tu ?Se pare ca nu ,o vrei si pe a mea ,nu ( nu pe a mea in special ,pe a celorlati ,ca doar ce ... ar nevasta ,copii ,vreo 10 ,ca 1-2 nu ajung ,dar nu iti ajunge ,vrei sa stii si ce face vecinucu vecina si cum de a murit Tanti Marcica asta iarna )?
Nu ştiu ce ne face sa ne băgăm si în intimitatile celorlalţi ,sa nu îi lăsăm sa respre ,sa ştim tot ce fac ...pentru ca altfel nu o sa ne puteam trai nici noi,viaţa noastră ? Nu ? Dacă nu ne pasa de cel de langa noi ?Îmi imaginez ca nu toata lumea e la fel si ca nu toata lumea are aceeaşi doză de păsare administrată la naştere,dar sunt unii care au si pentru ceilalţi.
Cand mă gandesc ca STIRILE PROTV ( na ,ca fac si reclamă ) nu ar mai exista dacă lumei nu iar mai pasa asa de mult ca Gheorghe Vasiliu Nicusor a murit făcandu-si labă sau ca Domnul Inspector Andrei Marin Popescu ( de care,sigur,nu a auzit nimeni niciodată ) a condus cu 250 km /ora în stare de embrietate ,oare ce-ar mai face aia ,care nu au altceva mai bun decat sa răscolească morţii si sa transforme totul în SENZATIONAL,dintr-o crimă ( ce p**a mea ,crime acum sunt la tot pasul.Mai e asa neobişnuit sa faci o crimă?Eu cred ca nu ) sa facă 20 de emisiune speciale cu 20 de anchetatorii sau cine dracu' vrea sa devină celebru la tv .Nu? Ca oricum lumea care nu,care chiar nu are ce face acasă se uita la tv si se minuneaza ,eu mă minunez ca lumea fără păsarea asta nu ar putea trai, nu , nu ar putea trai .Dar ,gata mă duc sa mă uit la ştiri .


P.s : Wtf? Tv va spală creierul,wake up!

sâmbătă, 24 iulie 2010 la 09:57

0 Comments to "Cui ii pasă ?De ce le pasă ? Ce e cu atata păsare ?"

Trimiteți un comentariu