Timiditate

Cand spuneţi "Eşti timid! " ,la ce va referiti intradevar ? Eu cred ca nici voi nu ştiţi...va place cum suna sau ce? Nici eu nu ştiu cum as putea defini cuvantul asa cum îl consider eu ,mi se pare un cuvant prost,nu-l folosesc ...dar voi care îl pronunţaţi la tot pasul ,ce dracu ?

TIMÍD, -Ă, timizi, -de, adj. (Despre oameni; adesea substantivat) Lipsit de îndrăzneală, de încredere în sine; sfios, rușinos; (despre însușirile sau acțiunile oamenilor) care dovedește, trădează o astfel de fire. – Din fr. timide, lat. timidus


Acum ştiţi ,deşi mă îndoiesc ca aţi reţinut ceva din ce e mai sus .

Pentru voi timid e acel om care nu vorbesc ,nu ? Atunci mutii sunt timizi ? Daaaa ,sigur ,da !Confundaţi adesea sensibilitatea cu timiditatea ,sa va dau si acest termen ( toţi va consideranti sensibili,penibil e ca nici nu ştiţi ce înseamnă )


SENSÍBIL, -Ă, sensibili, -e, adj., s. f. I. Adj. 1. (Despre oameni) Care resimte puternic orice impresie fizică sau morală, care are o sensibilitate deosebită. ♦ Care poate fi ușor mișcat, impresionat; simțitor, emotiv.

Acum o sa zici : Da ,fix asa sunt.Nu ? Da ,voi sunteţi emo, sunteţi pe trend nu =]]] ? Nu vorbiţi cu nimeni altcineva dacă nu e EMOtiv ( ştiţi ce înseamnă emotiv ?)


EMOTÍV, -Ă, emotivi, -e, adj. 1. Care se referă la emoție sau la afectivitate; afectiv, emoțional. 2. Care se emoționează ușor; sensibil, impresionabil.

O mulţime de lucruri noi , nu ? Vizitati dicţionarul ,o sa va delectati cu termeni de genu asta!

duminică, 25 iulie 2010 la 01:20

0 Comments to "Timiditate"

Trimiteți un comentariu