Dumnezeu ?



Exista sau nu ?
Întrebarea asta va exista si a existat mereu,e una din acele întrebări fără răspuns la care te gandesti ani si în final îţi demonstrezi ţie ca eşti PROST .Dar eu mi-am găsit răspuns de mult la întrebarea asta,totul are o explicaţie logica ,totul se întampla pentru ca asa trebuie ,nu pentru ca Dumnezeu face toate astea . Veneram pe cineva doar pentru ca asa ne-a fost întipărit în cap ca trebuie ...ne sperie cu IADUL ,păcat ca toţi Romanii ştiu e cum sa trăieşti în iad ...misiunea lor a eşuat cel puţin cu jumătate din populatie care se pisa pe ele rugăciuni,pomeni si alte cacaturi,a da si fraza aia : " Crede si nu cerceta! " ,wtf ? Cine o mai înghite ?
Am propria experienţa care mă îndeamnă sa cred asta,Dumnezeu nu ajuta pe nimeni ,si dacă exista doar se pisa pe noi,nimic altceva.

sâmbătă, 24 iulie 2010 la 01:09

0 Comments to "Dumnezeu ?"

Trimiteți un comentariu