Măcar el are coaie sa plece ! Oare pe acolo se cască mai mult sau mai puţin ? Ca dacă se cască mai puţin,ca dacă se cască mai puţin ,ma-nscriu si eu .Uite cum ai reuşit tu sa-mi aminteşti de ce n-aş pleca niciodată nicăieri .
Langă mine e un chioşc unde,langă mine e un chioşc unde fac niste gogoşibestiale,bestiale,bestiale gogoşile ,bestialee si de fiecare cand cobor,de fiecare data cand cobor sa-mi iau e unu care cască ,si cască si pustiu de langă el si cască si tanti care sta pe bancă cu o sacosă de panza in mană si mă ia si pe mine ,da' mă abtin .Si după aia mă apuca scarba sigandesc ,si după aia mă apuca scarba si in loc sa mă gandesc : "mmm gogoaşa, de ce dracu m-am trezit eu în dimineata asta ,de ce m-am trezit eu în dimineaţa asta?" ,Si apoi mă uit în jur,da frate, si toţi sunteţi îmbrăcaţi în gri si vad cum sunt: plictisititi,obosiţi ,se uita în gol ,facem totul degeaba .
Ştiţi voi ceva ce nu ştiu eu sau ştiu eu ceva ce nu ştiţi voi ? Pentru ca asta faceţi cand căscati : împrăştiaţi sictir,da frate da,sictir, sunteţi tristi ,sunteţi mediocrii si vreţi ca toata lumea sa fie la fel,dacă n-aveţi voi,dacă voi n-aveti sa n-aibă nimeni ?Atunci ştiu eu ceva ce nu ştiţi voi ! Eu nu vreau sa fiu asa,nu vreau sa fiu asa ! Căscatu e la fel de nociv ca adidasii la cheta ,ca supermarchetu cu 15 case din care merge una singura,ca aia care claxoneaza la stop cand e roşu, si cand oricum nu ai unde sa te duci , ca idiotii care arunca gunoaie de la balcon,ca şoferi de taxi care nu te iau în cursa că-i prea scurta ,ca vanzatoarele care te trimit la colţ sa schimbi ca n-au sa-ti schimbe ele, ca tarfele care fac muie pe bonuri de masa,pe bonuri de masa ,ca gratarele facute pe marginea soselei in praf si in fum ,si-ar mai fi .
Si tu ce te uiti asa la mine,pe bune, ce te uiti asa la mine ? Crezi ca nu stiu cine esti? Stiu foarte bine cine esti ,fraiere! Nu te plangi tu in fiecare zi colegilor tai de sindicat ca viaţa-i de cacat si ca o sa-ti iei lumea in cap ,de parcă ai avea vreodată tupeul sa faci chestia asta ,n-o sa ai tupeul asta ! Da,în ziua aia pe magher o să treacă o hoardă de inorogi şi o să se cace bezele şi o să se băsească curcubee , da in ziua aia o sa te duci pana la munte ,ca oricum tupeu sa depasesti poiana nu cred ca ai, esti limitat,asta esti ,ai cascat te-ai limitat.Traiti degeaba,asta e traieti degeaba! Va treziti in fiecare dimineata pentru ca suna ceasu,dar de ce l-ati pus sa sune habar n-aveti !




Despartire

vineri, 23 iulie 2010 la 13:07

0 Comments to " "

Trimiteți un comentariu