Schizofrenia

Si poate ca mă tem de această boala mai mult ca de moarte . Am motivele mele ce nu merg discutate .Mi-am distrus copilăria ,mi-am distrus tot ce aveam . Am ţinut minte fiecare detaliu care mă macina în fiecare secundă a vieţii .Fiecare injuratura,fiecare cuvant,fiecare pas călcat pe pamant si spunand : " E doar un vis,Ioana ,e timpul sa te trezeşti ! ".Dar din păcate nu m-am trezit din acest coşmar,îl trăiesc chiar acum .Si poate ca sunt o ciudată ,poate nu am prieteni ,dar mă am pe mine si nimeni ,nimeni nu mă poate distruge ,înainte sa-l distrug eu.M-am plictisit de tot ,aştept sa revină trecutul,stiu ca nu o sa-mi dau seama ,dar cui ii pasa...probabil o sa mor intr-o padure ,spanzurata dar stiu ca nimanui nu o sa-i pese ,nimeni nu o sa-mi simta lipsa.Traiesc asa ,in rutina asta zilnica pana o sa-mi fac curajul sa dispar .M-am saturat de rasete ,nu mai vreau sa rada nimeni ,niciodata ,rasul acela isteric ,acea privire care ma lasa rece si imi spun in gand : inainte sa dispar eu ,dar trebui sa dispareti voi !

miercuri, 21 iulie 2010 la 11:58

0 Comments to "Schizofrenia"

Trimiteți un comentariu